خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 13:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
انصاری تشریح کرد:

تلاش برای تامین اعتبارات لازم برای پمپاژ آب دشت بچه بازار/قول مسئولان مربوطه برای بهره‌برداری از این پروژه در دهه مبارک فجر

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس، به تشریح روند پیگیری ها پیرامون پروژه پمپاژ آب به دشت بچه بازار کوپن پرداخت و افزود: پیمانکار و مسئولان اجرایی مربوطه قول دادند که فاز اول این پروژه که مخزن نخست این طرح بوده در دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری باشد.

مجید انصاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان برخی موضوعاتی که در حوزه انتخابیه خود پیگیری می‌کند، گفت: در ارتباط با بیمارستان شهدای رستم که با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید برای جذب کادر درمانی آزمونی برگزار شده که با توجه به نتایج آن نیروی درمانی مورد نیاز این مرکز جذب خواهند شد اما برای جذب کادر غیردرمانی اعم از خدماتی، حفاظت و نگهبانی با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صحبت کردیم تا هرچه سریعتر بتوانیم نیروی مورد نیاز این بخش را هم تامین کنیم.



نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در حال انجام است پیگیری پروژه مهم کشاورزی در حوزه شهر کوپن و بخش سورنا شهرستان رستم در خصوص پمپاژ دشت بچه بازار است.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم آب مورد نیاز حداقل 700 هکتار اراضی کشاورزی را تامین و یک تحول مثبتی را در این منطقه ایجاد کنیم. همچنین در خصوص تخصیص اعتبار به این پروژه با رییس سازمان برنامه و بودجه استان و سایر مسئولان مربوطه صحبت کردیم و آنها قول دادند حداکثر مبلغ را به این بخش تخصیص دهند و امیدواریم با این اقدام، تحرک جدیدی در این پروژه ایجاد شود.  



رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پیمانکار و مسئولان اجرایی مربوطه هم قول دادند که فاز اول این پروژه که مخزن نخست این طرح بوده و قریب 30 درصد از طرح را شامل می‌شود در دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374749
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار